Familie van Beusekom - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Familie van Beusekom - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Familie van Beusekom

Door: Gert, Monique, Jonne, Roline, Jelle en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Gert

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Minneapolis

8aug
Vandaag verlaten we het mooie, maar oooh zo drukke San Francisco voor ons laatste avontuur op het boeren land. Na het uitchecken gingen wij met 2 taxi's op weg naar het vliegveld. Daar hebben we wat uurtjes rond gehangen en de laatste losse dollars uitgegeven, dit voornamelijk aan wat lekkers voor in het vliegtuig. Na een prettige vlucht van drie uur kwamen wij vijf uur later aan in Minneapolis dit door het tijdsverschil van twee uur. Hier stond de familie van Beusekom ons al met open armen op te wachten. Op de weg van het vliegveld naar het huis van de familie zagen we al dat we in een prachtige omgeving terecht waren gekomen. Het is er erg groen en er zijn veel meren in de omgeving, het wordt ook niet voor niets de staat van 10.000 meren genoemd. Eenmaal aangekomen op het enorme land van de familie konden we een mooi plekje vinden in het huis. Voor Jonne, Jeroen, Roline en Jelle was de eerse WOW al aangebroken. Zij hadden een eigen huis met een pooltafel en alles erop en eraan, genoeg ruimte voor iedereen dus. Nadat we allemaal geïnstaleerd waren gingen we lekker eten. De familie van Beusekom nam ons mee naar een restaurant waar ze vaak kwamen en waar ze bekend stonden om de heerlijke chicken wings met buffelo saus. Lekker heet, goed voor je lippen... Deze moesten natuurlijk geproefd worden en werden als voorgerecht besteld. Nadat iedereen zijn buikje had gevuld reden we weer terug naar de farm van de familie om de avond nog even lekker af te sluiten met een potje poolen.

9aug
De volgende ochtend werden wij wakker met een heerlijk zonnetje en temperaturen die we niet meer gewend waren sinds Yosemite park.
Lekker ontbijtje met donuts en chocolade-cake. Pas toen we buiten kwamen zagen wij hoe groot de farm echt was. Een uitgestrekt landschap met meer dan genoeg ruimte om te doen wat we wilden. Ook hadden ze een heerlijk zwembad en na al dat reizen waren we wel even toe aan een lekker dagje zwembad om bij te bruinen en ons te vermaken met allerlei spelletjes. Tussen het relaxen door kregen Gert en Monique een rondleiding door de werkplaats van het familiebedrijf. Hier lag al het gereedschap in opgeslagen, ook stonden hier alle machines en dat waren er nogal wat! Het leek een beetje op de werkplaats van malle pietje!! Na al het relaxen was het tijd voor een echte familie reünie ter ere van ons. Iedereen had zich mooi opgemaakt waarna de eerste mensen langzaam binnen druppelden,  allemaal van Beusekoms. Iedereen stelde zich netjes voor en vertelden hoe de familie in elkaar zat. Tot onze verbazing bleek dat de familie al enige research had gedaan en wisten zij al onze namen te benoemen. Heel leuk om te zien allemaal. Iedereen was ook zo gastvrij en geïntereseerd in ons we hebben de hele avond staan kletsen om zo veel mogelijk te weten te komen over de familie. Ook had iedereen wat te eten mee genomen zodat er een heerlijk buffet was klaar gemaakt. Natuurlijk kon Gert dit moment niet onbenut laten en gaf hij een mooie speech in het engels om iedereen heel hartelijk te bedanken waarna we met heel de familie "lang zal ze leven" in het Nederlands hebben gezongen!! Een lied dat bij de Amerikaanse familie, bij elke gebeurtenis, vrolijk of verdrietig in het Nederlands gezongen wordt. Na het eten ging het feest weer vrolijk verder tot de eerste mensen naar huis gingen, het was natuurlijk ook gewoon een doordeweekse dag voor de Amerikanen. Ook wij maakten langzaam een einde aan het feest met een mooi vuurwerk bij het zwembad , afgestoken door Brian.Na Peggy en Brian heel erg bedankt te hebben voor het mooie feest zochten wij ook onze bedjes op.